tiistai 11. marraskuuta 2014

Esittely jaarittelu


 
Moi minun nimeni on Samu. Täältä löytyy minun ajatuksiani elämästä, minulle tärkeistä asioista ja muista ajatuksia herättävistä asioista. Miksi? Voisit kysyä. Elämä ei ole elämisen arvoista jos et tietoisesti pyri kehittymään ja luomaan joka päivä jotain. Kehittyminen ja luominen on laajahko käsite ja tarkoittaa periaatteessa kaikkea tekemistä joka pakottaa sinut käyttämään mieltäsi ja kehoasi eli monipuolista tiedon ja taitojen omaksumista.

Minun päivittäisessä elämässä kehittyminen ja luominen tapahtuu käytännössä mm. lukien, liikkuen, kitaraa soittamalla, laulamalla ja terveyden tilaa parantamalla ja nyt myös kirjoittamalla, duh. Mielestäni luomiseen kuuluu myös arkisia asioita kuten lasten kanssa leikkiminen, luonnossa liikkuminen ja vaikka kumppanin huomioiminen eli asiat mitkä on joillekin päivittäisiä ja turhahkoja itsestäänselvyyksiä. Luovaa näistä asioista tulee jos ne tekee tietoisesti ja nauttien. Se on kyllä helpommin sanottu kuin tehty. Hetkessä eläminen on aika epäselvä käsite, moni siitä puhuu mutta harva kertoo miten se toteutuu J Itselläni on paljon opittavaa tällä saralla. Lisäksi tykkään pelata myös videopelejä :D Joku voisi väittää että pelaaminen ei kehitä mitään. Olen eri mieltä mutta siitä ehkä joku toinen kerta.
 
En ole mikään ammattikirjoittaja ja alkuun rakenne voi olla vähän sekavaa ajatusten virtaa ja teen tätä lähinnä itselleni mm. yllämainituista syistä ja koska kirjoittaminen on kivaa. Mutta olen tyytyväinen jos pystyn joskus herättämään ajatuksia ja keskustelua. Kaikenlainen palaute rakenteesta, aiheista ja myös minun mielipiteistä ovat tervetulleita. Myös kielioppinatsien kommentit otetaan vakavasti :D Jos kukaan ei tätä lue niin aivan sama.

Ensimmäiset viralliset postaukset tulevat nopeasti koska olen niitä kirjoitellut samaan aikaan kuin tätä :D Ensimmäisinä aiheina on liikunta-asiaa, palkka-asioita ja ravintoasiaa liha- ja soijateollisuuden muodossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti