keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Ultimate final max out disappointment day 2015

Tein vähän spontaanin päätöksen kokeilla salilla enkkoja jo nyt. Alunperin aattelin että oisin vetänyt tän uutena vuotena. Mutta hokikausi alkaa, ohjelma loppui nyt ja la on pikkujoulut ja en ole ryypiskellyt vähään aikaan ni aattelin nyt vetää tän alta pois jotta voin keskittyä hokiin ja vähän kevyempään ja ''palauttaavaan''/korjaavampaan settiin :) 

Enivei aloitin kyykyllä samalla pystypunnerrukseen lämmitellen, mavella jatkaen ja leukaan lopettaen. Lämmittelin kyykkyä ja otin 140 kilolla syvyystsekkauksen videolle ja se kannatti koska se oli vähän vajaa. Olen reenannut omasta mielestäni hyvin OPCenterissä mutta nolostuksekseninini (miten toi kirjoitetaan :) ) olen vetänyt vähän vajaita kyykkyjä. Varmaan suurimman osan ajasta tai ainakin raskaimmilla reenipainoilla. OPllä ei ole peilejä joka on varmaan vaikuttanut asiaan, vaikkei tietysti kenenkään oikeasti pitäisi tarvita peilejä reenaamiseen :) Pitää kuunnella kehoa :) Mut joo, vedin varmasti mulle kelpaavan ja IPF:ssä läpimenevän...? uuden enkan 150 kilolla. Alla video siitä. Kokeilin myös ihan huvikseni pitää tankoa reilusti alempana kuin yleensä. Mulla on pitkä selkä ja lyhyet jalat ja luulen että se sopii mulle paremmin. Alempana oleva tanko teki kyykkytuntumasta huomattavasti helpomman koska mulla on ollut vähän ongelmana se että paino lähtee liian paljon keskilinjasta eteenpäin joka aiheuttaa sit selälle vähän enemmän painetta. Tai sit mun pitää leventää jalkojen asentoa :) Tästä olisi varmaan hyvä keskustella/käydä jonkun ekspertin koutsauksessa. 


Seuraavaksi kokeilin tiukkaa pystypunnerusta seisten eli ei joustoa lantiosta tai polvista. Menin kaikki tai ei mitään periaatteella. Kokeilin 80 kilolla, ei noussut.

Sit oli Maven vuoro. Lähdin maveenkin kaikki tai ei mitään mielellä. Eli 200 oli tavoitteena. Ei noussut. Nosto lähti ihan hyvin mutta muutaman sentin jälkeen tuli seinä vastaan. Osasyyllinen on varmaan mun kokemattomuus suhteellisen raskaista painoista. Olisi varmaan vetää lämmittelyksi vielä 190:llä tai kokeilla vain 5 kilon korotusta enkkaan.

Leukaa kokeilin 51,25 kilolla. Leuka nousi kyllä tangon yläpuolelle muttei ehkä tarpeeksi sen yli pituussuunnassa :) Jos miettii kisasuorituksena siis :) mut kai tuo kelpaa mulle.

Kuten lyhyistä kommenteista voi päätellä :) olen aika pettynyt päivän saldoon. Mut ei kai tuohon kyykkyenkkaan voi olla pettynyt... Suunta on kuitenkin oikea. Oon silti vähän masentunut ja sanaton :) Kyllä se 200 (ja paljon enemmänkin meinaan :) ) mavekin sieltä tulee aikanaan :) Oon kuitenkin suhteellisen nuubi salihommissa. 

Uskon kuitenkin siihen että kun asioita tekee fiksusti ja maltilla, siitä seuraa todella hyviä asioita, vaikka kuinka olisi paskat olotilat tällä hetkellä. Ikävä kyllä emme tässä maailmassa aina ole tarpeeksi kärsivällisiä tai luota itseemme :) Pätee myös minuun.

T, 
Keklumestari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti