tiistai 15. joulukuuta 2015

Kakkahousun tunnustuksia: Reviirinmerkkausta

Olen aiemmin kirjoittanut tästä ihanasta jännitysongelmastani ja kirjoitan varmasti lisää, nytkin, toistonkin uhalla :) Olen kovasti miettinyt mun ongelmien juurta ja ne varmaan tulee osittain lapsuuden kokemuksien aiheuttamista mentaalibalanssin ongelmista, osittain liian kovasta treenistä nuorempana ja osittain sopimattomasta ravinnosta. Edellämainitu/jokin aiheutti ihan oikeita vatsaongelmia ennen ruokavaliomuutostani keväällä 2010. (Kiitti Jaskalle ja Petjalle :) ) Vatsa oli lähes päivittäin löysällä, kakalla piti käydä moneen otteeseen usein ja varsinkin ennenkuin uskalsi lähteä mihinkään. Tuo tapa on varmaan jäänyt osittain päälle koska vaikka ei olisi ''oikeasti'' hätä niin kuvittelen että on hätä ja on pakko käydä vessassa jos olen jossain muualla kuin himassa aka kun jännittää. Koska ongelma ei ole siis päällä himassa niin mun on pakko olla hullu :)

Mut enivei ''asiaan'' :) Lähdin suht spontaanisti lauantaina katsomaan elokuvaa ihan teatteriin asti. Tarttin treeniä että uskallan mennä katsomaan Star Warsin :) Tykkään kyllä elokuvassa käymisestä (ja muustakin kivasta tekemistä) tai tykkäisin jos ei tarttis kuumotella että kakkaa housuun :) Kävin muuten katsomassa Martianin. Oli ihan hyvä mutta aika uskomattomia/mahdottomia juttuja kyllä taas ja loppu oli tietysti odotetun Hollywood, vähän kuin Gravity :) Ihan mielenkiintoista mut aika överiä settiä. Kovasti jännitti Matt Damonin puolesta vaikka tosiaan tiesi miten käy. 

Mut enivei uudestaan ''asiaan''. Eli lähdin ihan hyvällä fiiliksellä siis leffaan. Kävin semiväkisin vessassa himassa ja lähdin reissuun sillä fiiliksellä että mun on pakko tehdä asioita fiiliksistä riippumatta jotta opin luottamaan että hallitsen oman kehoni. No meinasi tulla kiire autoa parkitessa, omenan yläkertaan suunnistaessa ja lippua maksaessa :) En kuitenkaan mennyt paniikkiin ja luotin kehon hallintaani hetken kauemmin :) Liekö syy jännittämisessä vai perjantain syöpettelypäivän ja edellisviikon pikkujoulujen ym. aiheuttamassa ruumiintoimintojen epäsäännöllisyydessä/epämääräisyydessä :) En tiedä. Todennäkösesti ihan vaan jännittämisestä :) Tästä heräsi toisenlainen ''mielenkiintoinen'' ajatus. Voisiko olla niin että olen jollain kummalla tavalla kosketuksissa luontoni ja sisäisen eläimeni kanssa niin että minun omalaatuiset tarpeillakäymistarpeeni ovat jotain tarvetta merkata ''reviiriä'' epävarmassa/uudessa tilanteessa tai paikassa? :D Miten tämä pohdinta/oivallus sitten liittyy minun tilanteeseeni ja jännittämisongelmiini? Ei välttämättä mitenkään mutta ajatus on mielenkiintoinen :) Ehkä se auttaa mua käsittelemään omia ongelmiani toisesta näkökulmasta jotta pystyn vielä joskus olemaan täysin onnellinen ja tekemään mukavia asioita kuumottelematta :)

T.
Keklumestari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti